حزب همبستگی اسلامی ایران

محمد سالاری: برای انتقام از مردم به خاطر همراهی با اصلاح‌طلبان، نهاد انتخابات را کم اثر کردند

محمد سالاری در کنفرانس خبری هیات رئیسه جبهه اصلاحات گفت: در انتخابات های مختلف گذشته و حتی انتخابات های بعضا با رقابت حداقلی در کنار جریان اصلاحات ایستاده بودند و به این شکل خواست به مردم این پیام را منتقل کند که همراهی شما در انتخاباتی که منجر به حضور منتقدین و اصلاح طلبان در قدرت شود را برنمی تابیم.

محمد سالاری در کنفرانس خبری هیات رئیسه جبهه اصلاحات

به گزارش اصلاحات نیوز؛ محمد سالاری عضو هیات رئیسه جبهه اصلاحات ایران گفت: کسانی اصلاح طلبان را به دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات متهم می کنند که به عنوان جریان رقیب، موجبات 1- تضعیف نهادهای انتخابی، 2- تقویت و گسترش نهادهای انتصابی و 3- حذف نخبگان و شایستگان از طریق نظارت استصوابی را فراهم کرده اند.
وی افزود: در حقیقت جریان حاکم به منظور مایوس کردن مردم نسبت به انتخابات این راهبردها را گام به گام پیش برد و متاسفانه تا حد زیادی هم موفق شد.

ظ
رئیس کمیته برنامه ریزی و راهبردهای جبهه اصلاحات اضافه کرد: دلیل اتخاذ این استراتژی ها از سوی جریان رقیب، تمامیت خواهی و انتقام گرفتن از جامعه بود که در انتخابات های مختلف گذشته و حتی انتخابات های بعضا با رقابت حداقلی در کنار جریان اصلاحات ایستاده بودند و به این شکل خواست به مردم این پیام را منتقل کند که همراهی شما در انتخاباتی که منجر به حضور منتقدین و اصلاح طلبان در قدرت شود را برنمی تابیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *