حزب همبستگی اسلامی ایران

بیانیه حزب همبستگی در محکومیت حوادث تروریستی 17 خرداد

بار دیگر صدای منفور تحجر و افراط از حنجره های تروریسم و خشونت در فضای کشورمان پیچید تا خون شهدای مظلوم ترور مهر تاییدی باشد بر حقانیت تفکر صلح جویانه ملتی مقتدر و مظلوم.

بی تردید حضور شکوهمند مردم فهیم و اندیشمند ایران در انتخابات بیست و نه اردیبهشت که نمایشی کم نظیر از وحدت و انسجام ملی را به رخ جهانیان کشید همچون پتکی از آزادگی و آزاداندیشی بر پیکر بدخواهانی بود که سالهاست در آرزوی گسست و تفرقه، در کمین این سرزمین و ملت متمدن آن نشسته اند و از هیچ تلاش مذبوحانه ای برای آسیب به این اتحاد و انسجام ملی که به نمادی از استقلال و ثبات در منطقه و جهان تبدیل شده است فروگذار نمی کنند.

جمهوری اسلامی ایران که در تمام سال های حیات خود تنها پرچمدار واقعی صلح و آرامش و مبارزه بی امان با تحجر و تروریسم است ،در منطقه ای که تکثیر سرطانی گروه های تندرو و خشونت طلب امنیت جهانی را با مخاطره مواجه ساخته است. ایاران تنها کشوری است که تعامل سازنده با جهان را در پرتو گفتگو و عقلانیت و تدبیر برگزیده تا با پشتوانه ای از اقتدار نظامی و امنیتی الگویی نه تنها کم نظیر بلکه بی نظیر در سطح منطقه و جهان باشد .

حزب همبستگی ایران اسلامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی اخیر که تهاجمی کوردلانه به حرم مطهر امام راحل عظیم الشان و مجلس شورای اسلامی بود ، با پاسداشت یاد شهدای گرانقدر این حادثه دلخراش و با تاکید بر حفظ وحدت و انسجام ملی و تقدیر از تلاش های بی دریغ نیروهای امنیتی، نظامی و اطلاعاتی که در سال های گذشته آرامش و امنیتی مثال زدنی را برای کشورمان به ارمغان آورده اند و اعلام حمایت و پشتیبانی خود را در کنار تمامی ملت عزیز ایران اسلامی ابراز می نماید.

در پایان حزب همبستگی ایران اسلامی ضمن عرض تسلیت به خانواده حسین بنی اردلان که طی 2 دهه گذشته یکی از اعضاء موثر و خوشنام و متعهد این حزب بوده و در حادثه تروریستی اخیر در مجلس شورای اسلامی به شهادت رسید از ملت بزرگ ایران که دوش به دوش هم بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه در مراسم بدرقه این عزیزان شرکت کردند تا دشمنان این سرزمین بدانند که رعب و وحشت در دل این ملت جایی ندارد، تقدیر می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *