حزب همبستگی اسلامی ایران

اعلام حمایت حزب همبستگی از هاشمی رفسنجانی

حزب همبستگی با ارسال بیانیه ای حمایت خود را از کاندیداتوری آیت الله هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر ، متن بیانیه حزب همبستگی به این شرح است:

یک بار دیگر انقلاب در مسیر آزمون سرنوشت ساز انتخابات قرار گرفت و این بار نیز در سال مزین به نام حماسه سیاسی و اقتصادی، دو انتخابات مهم ریاست جمهوری و شوراها در پیش رو است همیشه در صحنه قرار گرفته است.

انتخابات در جمهوری اسلامی همواره مظهر تبلور مردم سالاری و نماد عینی جمهوریت بوده و برگزاری ده دوره انتخابات ریاست جمهوری در کشور نشان داده که همواره خواست و اراده مردم یگانه ملاک تعیین سرنوشت آنها از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون بوده است.

اینک و در آستانه یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و با توجه به مقطع حساسی که ایران اسلامی به لحاظ داخلی و بین المللی با آن مواجه است، حضور گسترده و متکثر چهره های سیاسی که غالبا در زمره رجال شناخته شده هستند. نشان از دغدغه آنان برای بالندگی و توسعه ایران اسلامی در آستانه ورود به دهه چهارم انقلاب دارد.

تاکید رهبری معظم انقلاب بر حضور تمام سلایق سیاسی در صحنه و حضور شکوهمند و پرشور مردم در انتخابات طلیعه ای بود که باردیگر حجت را بر رجال سیاسی کشور تمام کرد که با تمام آنچه در توان دارد به صحنه بیایند و اگر توان اداره کشور را در خود می بینند در عرصه خدمتگذاری به مردم حاضر شوند.

به همین منظور صحنه سیاسی کشور از ابتدای امسال شاهد فضایی پر تحرک در عرصه انتخابات بود که در کنار آن دلسوزان نظام ضمن تبیین نارسایی های مدیریتی، خواستار سپردن سکان قوه مجریه به افرادی شدند که از لحاظ توانمند و داری تجربیات ارزشمند در عرصه انقلاب بوده اند.

با آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، مردم و جریانها چشم انتظار آمدن افرادی بودند که حضورشان می تواند علاوه بر پرشور کردن فضای انتخابات بارقه های امید را نیز زنده کند. این امر در آخرین ساعات ثبت نام از داوطلبان ریاست جمهوری اتفاق افتاد و آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی پس از ثبت نام اعلام کرد که برای خدمت به مردم و نجات کشور به صحنه آمده است.

در این راستا حزب همبستگی ایران اسلامی ضمن استقبال از کاندیداتوری چهره های تاریخ ساز و امتحان پس داده نظام همچون علی اکبر هاشمی رفسنجانی اعلام می دارد که حضور ایشان فرصت مغتنمی است تا با بهره گیری از تجربیات ارزنده وی طی سی و پنج سال گذشته مردم بار دیگر با چهره هایی که امام انقلاب و رهبر انقلاب را به صورت ملموس درک کرده اند همراهی کنند.

حزب همبستگی ایران اسلامی با اعلام احترام به همه سلایق و جریانها همسو با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات حمایت خود را از آیت الله هاشمی رفسنجانی اعلام و یادآور می شود: دفتر این تشکل سیاسی در سراسر کشور در راستای حمایت از ایشان آماده فعالیت اند تا انشاالله مردم با حضور آگاهانه در پای صندوق های رای حماسه ای سیاسی در راستای مدافع و وحدت ملی کشور را رقم بزنند.

حزب همبستگی ایران اسلامی ضمن استقبال از حضور همه سلایق سیاسی در انتخابات ریاست جمهور پیش رو از همه جریان ها و گروه های حاضر در صحنه انتخابات و حامیان آنها می خواهد که در فضایی آکنده از اخلاق و به دور از تخریب و جو سازی، رقابت تعامل گونه را سرلوحه کار خود قرار دهند و با پرهیز از پیشداوری و القاء ذهنیات و دور از گمانه زنی های بی پایه و اساس که خواست بدخواهان این انقلاباست با سعه صدر، آرامش، متانت رافت و با در نظر گرفتن اخلاق اسلامی نمایش با شکوهی از مردم سالاری دینی را به عرصه نمایش بگذارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *