حزب همبستگی اسلامی ایران

بیانیه حزب همبستگی به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی

ضایعه ناگهانی و اسفبار رحلت جانسوز آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب بهت و حیرت و اندوه همه علاقمندان به انقلاب و ملت شریف ایران اسلامی گردید.

خبر در گذشت آن عالم ربانی ، مجاهد بزرگ، یار و همراه امام و رهبری، از آن جهت مایه اندوه و تاسف است که نظام اسلامی یکی از تاثیرگذار ترین شخصیت های تاریخ ساز و سیاستمدار عصر حاضر خود را از دست داد .

حزب همبستگی ایران اسلامی ارتحال مجاهد و مبارز بزرگ انقلاب و مرد صحنه های سخت و دشوار حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را که به صورت ناگهانی به دیار باقی شتافت را به محضر حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری، خانواده بزرگوار و مظلوم ایشان وملت بزرگ ایران تسلیت گفته و برای تمامی دوستداران ایشان صبر جمیل را مسئلت می نماید.

بی شک خدمات شایسته این مبارز و سیاست مدار بزرگ در قبل و بعد از انقلاب بر احدی پوشیده نیست. ایشان  مصلح واقعی جامعه و دلسوز انقلاب، امام و رهبری بودند که در بزنگاه های حساس از بحران های سیاسی اوایل انقلاب و جنگ هشت ساله گرفته تا مشکلات شدید اقتصادی و توطئه های بدخواهان، با مدیریت توانمند و مدبرانه خود نقشی تاثیر گذار در اداره کشور داشتند و همچون سکانداری توانمند، کشتی نظام و انقلاب را به سلامت از طوفانهای سهمگین عبور دادند .

این خلا جبران ناپذیر اندوهی بی التیام است و بی شک فقدان این مجاهد وارسته در مدیریت آینده کشور ملموس تر خواهد بود چرا که هاشمی رفسنجانی به مفهوم واقعی نقطه اتکا و نماد اعتدال و اصلاح و پیشرفت سازندگی کشور بود که همواره در بحران های سیاسی گذشته نظام، مایه آرامش خاطر مسئولین و مردم بود.

حزب همبستگی ایران  اسلامی ارتحال ناگهانی ایشان را تسلیت گفته و از خداوند متعال علو درجات و رحمت و مغفرت را برای ایشان خواستار است  و از ملت بزرگ ایران اسلامی می خواهد که یک صدا به پاس احترام به این سردار بزرگ سازندگی روز سه شنبه در تشییع پیکر ایشان از مقابل دانشگاه تهران شرکت کرده و با حضور بی نظیر خود برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب رقم بزنند و ادای دینی به مقام شامخ این استوانه انقلاب بنمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *