حزب همبستگی اسلامی ایران

پیام حزب اعتماد ملی به ششمین کنگره سراسری حزب همبستگی ایران اسلامی

حزب اعتماد ملی به مناسبت برگزاری ششمین کنگره سراسری حزب همبستگی ایران اسلامی پیامی را خطاب به اعضای این حزب صادر کرد.

متن پیام به شرح ذیل است:

 

دبیرکل گرامی جناب آقای علی اصغر احمدی

اعضای محترم شورای مرکزی و همه فعالان و اعضای محترم حزب همبستگی ایران اسلامی

با سلام و احترام

برگزاری ششمین مجمع عمومی سراسری حزب همبستگی ایران اسلامی را خدمت همه برادران و خواهران گرامی تبریک عرض نموده و برای همگان در تبیین شعار محوری این کنگره یعنی “نهادهای انتخابی و جمهوریت نظام” آرزوی موفقیت می کنم.

در آستانه برگزاری انتخابات مجلس به عنوان تبلور جمهوریت نظام قرار داریم ولی متاسفانه فضای سیاسی کشور در نتیجه سوء تدبیر حاکمان، بوی انتخابات نمی‌دهد و از شور مردم و نامزدها و احزاب سیاسی برای ایجاد یک رقابت جدی انتخاباتی خبری نیست. “بصیرت اصلاح طلبانه” حکم می کند برای تقویت ابعاد مردم‌سالارانه نظام جمهوری اسلامی وارد میدان شویم و از تضعیف جمهوریت نظام که به همت بخشی از حاکمیت است جلوگیری کنیم.

جریان اصلاح طلب برخلاف رقیب، به انتخابات و جمهوریت نظام وابسته است و قدرت خود را مدیون رای مردم و نفوذ سیاسی در افکار عمومی می داند، در حالیکه رقیب بدون عرضه کردن ادواری خود به مردم، همیشه در همه ارکان حکومت حضور دارد و بدون شفافیت و پاسخگویی و نظارت پذیری، عمل می‌کند. در این وضعیت رسالت همگانی نیروهای اصلاح‌طلب است که بر یاس و انفعال موجود فائق بیایند و ضمن طرح مطالبات اصلاح طلبانه و تبیین دقیق آرمان های انقلاب و نظام برخاسته از رای ملت، سخنگوی مردم مظلوم و محروم جامعه باشند و برای دفاع از حقوق مردم برای اجرای بدون تنازل قانون اساسی اصرار بورزند و با تکیه بر رای مردم، مانع از سیطره جریانی خاص بر نهادهای انتخابی نظام بشوند و از محو جمهوریت نظام جلوگیری کنند.

از طرف خود و برادران و خواهران شما در حزب اعتماد ملی برای همه اعضای مجمع عمومی حزب همبستگی ایران اسلامی آرزوی سلامتی و کامیابی دارم و موفقیت همگان در تثبیت بعد جمهوریت نظام اسلامی و تقویت تحزب و کارگروهی را آرزو می کنم.

الیاس حضرتی – قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *