حزب همبستگی اسلامی ایران

قائم مقام حزب همبستگي از فراهم شدن زمينه‌هاي برگزاري اين حزب خبر داد

ه گزارش پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور، محمدرضا خباز قائم مقام حزب همبستگي با اعلام اين مطلب اضافه كرد كه هنوز تاريخ قطعي برگزاري كنگره مشخص نشده است.
خباز كه با “فارس” سخن مي‌گفت، انتخاب اعضاي جديد شوراي عالي و نيز دبير كل را از ديگر برنامه‌هاي كنگره آتي حزب همبستگي دانست و در مورد اقدامات اين حزب براي انتخابات رياست جمهوري ادامه داد: در دفتر سياسي حزب به اين نتيجه رسيديم كه به جاي تمركز بر فرد خاصي، برنامه آتي كانديداها را مورد توجه قرار دهيم.
وي افزود: ابتدا بايد ملاحظه شود كه برنامه كدام كانديدا متناسب با حل مشكلات كشور است و همچنين كابينه‌اي كه از سوي وي انتخاب خواهد شد تا چه اندازه مي‌تواند برنامه‌هاي ارائه شده را اجرا كند.
قائم مقام حزب همبستگي با تاكيد بر اينكه قبل از اعلام حمايت از افراد اين دو موضوع بايد بر ما آشكار شود، تصريح كرد: در موقع انتخابات شعارهاي موزون و متناسبي داده مي‌شود اما در انتخاب افرادي كه قرار است آن را به اجرا گذارند دقت كافي به عمل نمي‌آيد و اين موجب ايجاد گرفتاريهايي براي كشور مي‌گردد.
خباز با بيان اينكه ما مشكل مديريتي در كشور داريم، يادآور شد: ما معتقديم كه مديران ارشد بايد قبل از راي گيري خود رئيس جمهوري مشخص گردد تا معين شود كه چه كساني مي‌خواهند رئيس جمهور را در پياده كردن برنامه‌هايش كمك كنند.
وي گفت: بدين ترتيب علاوه بر اينكه رئيس جمهور از مردم راي مي‌گيرد كابينه وي نيز از مردم راي گرفته و پشتوانه مردمي دارد .
قائم مقام حزب همبستگي ادامه داد: هنگامي كه كابينه به مجلس براي گرفتن راي ارائه مي‌شود، نمايندگان با احساس اينكه اين افراد راي مردم را به همراه رئيس جمهور اخذ كردند راي اعتماد گرفته و با او همراهي بيشتري خواهند داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *