حزب همبستگی اسلامی ایران

لحظه به لحظه با مراسم تحلیف پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران/ حضور مقامات کشوری و لشکری و خارجی/ سخنرانی سران قوا + عکس و فیلم

مراسم تحلیف مسعود پزشکیان در محل برگزاری جلسات علنی مجلس و با حضور نمایندگانی از ۸۶ کشور متشکل از ۱۰۴ هیات و سازمان بین المللی برگزار می‌شود.

لحظه به لحظه با مراسم تحلیف پزشکیان رئیس جمهوری اسلامی ایران/ حضور مقامات کشوری و لشکری و خارجی/ سخنرانی سران قوا

به گزارش همبستگی انلاین؛ مراسم تحلیف مسعود پزشکیان ساعت ۱۶ در محل برگزاری جلسات علنی مجلس و با حضور نمایندگانی از ۸۶ کشور متشکل از ۱۰۴ هیات و سازمان بین المللی برگزار می‌شود.

این مراسم که بیش از یک ساعت و نیم به طول خواهد انجامید، به صورت زنده از شبکه‌های اول، خبر و رادیو ایران زنده پخش خواهد شد.

*مراسم تحلیف ریاست جمهوری مسعود پزشکیان با حضور مسئولان کشوری، لشکری و مقاماتی از کشورهای خارجی با نواختن زنگ آغاز مجلس شروع شد.

*طبق اصل ۱۲۱ قانون اساسی، «رئیس جمهور منتخب باید پس از گرفتن حکم تنفیذ از مقام رهبری در مجلس شورای اسلامی و با حضور رئیس قوه قضاییه و اعضای شورای نگهبان سوگند یاد کرده و سوگندنامه را امضاء کند.»

*ادای سوگند رئیس‌جمهور در حضور رئیس قوه قضائیه بخش اصلی این مراسم خواهد بود که با امضای سوگندنامه از سوی رئیس جمهور و تحویل آن به دبیر شورای نگهبان همراه خواهد شد.

تکمیل می شود…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *