حزب همبستگی اسلامی ایران

رییس جبهه اصلاحات: زیر بار کاندیدای نیابتی نمی رویم/ در ارتباط با آقای لاریجانی هیچ بحثی در جبهه اصلاحات نداشته‌ایم/جهانگیری، آخوندی و پزشکیان رسما کاندیدای جبهه اصلاحات در انتخابات 1403 شدند/ سخنگوی جبهه اصلاحات: در این دوره‌ کاندیدای نیابتی نخواهیم داشت

آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات در نشست خبری گفت: اگر شرایط برای‌ حضور حداقل یکی از کاندیداهای جبهه‌ اصلاحات فراهم شود، اصلاح‌طلبان حضور فعالی در انتخابات خواهند داشت. طبعا اگر رفتار شورای‌ نگهبان مشابه‌ ۱۴۰۰ باشد، هم در مشارکت تأثیرگذار است‌ و هم تغییری در روند کشور نخواهد داشت.

رییس جبهه اصلاحات: زیر بار کاندیدای نیابتی نمی رویم/ در ارتباط با آقای لاریجانی هیچ بحثی در جبهه اصلاحات نداشته‌ایم/جهانگیری، آخوندی و پزشکیان رسما کاندیدای جبهه اصلاحات در انتخابات 1403 شدند/ سخنگوی جبهه اصلاحات: در این دوره‌ کاندیدای نیابتی نخواهیم داشت

به گزارش همبستگی انلاین؛ آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات در نشست خبری گفت: جلسه‌ دیروز ما هشت ساعت طول کشید، صحبت‌های کاندیداها را شنیدیم و نهایتا به تصمیم رسیدیم.

یکی از اصول مصرح در قانون اساسی حق همه ایرانیان در تعیین سرنوشت‌ خودشان‌ است.

امروز مردم‌ در شرایط سختی زندگی می‌کنند و سفره آنها روز به روز کوچک‌تر می‌شود.

انتخابات آزاد، عادلانه و اثربخش در تعیین راهبرد ما اثربخش است.

اگر شرایط برای‌ حضور حداقل یکی از کاندیداهای جبهه‌ اصلاحات فراهم شود، اصلاح‌طلبان حضور فعالی در انتخابات خواهند داشت.

طبعا اگر رفتار شورای‌ نگهبان مشابه‌ ۱۴۰۰ باشد، هم در مشارکت تأثیرگذار است‌ و هم تغییری در روند کشور نخواهد داشت.

هیچ جریان سیاسی نمی‌تواند از فرصت انتخابات چشم‌پوشی کند.

رییس جبهه اصلاحات: زیر بار کاندیدای غیر اصلاح‌طلب نخواهیم رفت

به گزارش خبرنگار جماران؛ آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات در نشست خبری گفت:  اگر امکان و ظرفیتی برای‌ جبهه‌ اصلاحات وجود داشته‌ باشد، می‌تواند جامعه را با خودش همراه‌ کند.

اما راه رفته‌ را تکرار نخواهیم کرد و زیر بار کاندیدای غیر اصلاح‌طلب نخواهیم رفت و این شورای‌ نگهبان نیست که بخواهد برای‌ جبهه‌ اصلاحات کاندیدا معرفی کند و باید خودش امکان معرفی کاندیدا داشته‌ باشد.

قبل از تأیید صلاحیت‌ها کاندیداهای خودمان را معرفی کردیم و ستاد انتخاباتی جبهه‌ اصلاحات هم به زودی راه‌اندازی خواهد شد.

ما عزم خودمان‌ را برای مشارکت فعال در انتخابات نشان‌ داده‌ایم؛ با توجه‌ به محدودیت‌هایی که برای‌ جبهه‌ اصلاحات وجود دارد.

کاندیداهایی را معرفی کرده‌ایم که نشانگر اراده ما برای‌ حضور فعال در انتخابات باشد.

رییس جبهه اصلاحات: جبهه‌ اصلاحات می‌خواهد با کاندیدای اختصاصی در انتخابات شرکت‌ کند

آذر منصوری، رییس جبهه اصلاحات در نشست خبری گفت: نامزدهای قطعی جبهه‌ اصلاحات این سه نفر (پزشکیان، جهانگیری و آخوندی) هستند. مشارکت مشروط معنایی جز این ندارد که جبهه‌ اصلاحات می‌خواهد با کاندیدای اختصاصی در انتخابات شرکت‌ کند.

سخنگوی جبهه اصلاحات: بنای ما مشارکت است‌

به گزارش خبرنگار جماران؛ جواد امام، سخنگوی جبهه‌ اصلاحات در نشست خبری گفت: اگر قرار باشد افراد به اتهام اصلاح‌طلبی رد صلاحیت شوند، عملا ۵۰ درصد حق انتخاب مردم‌ را سلب کرده‌اند.

تنها تهدید علیه جبهه‌ اصلاحات این است که رقابت واقعی شکل نمی‌گیرد.

بنای ما مشارکت است‌ اما انتخاباتی که همه‌ جریان‌های سیاسی در آن نماینده داشته‌ باشند.

رییس جبهه اصلاحات: زیر بار کاندیدای نیابتی نمی رویم/ در ارتباط با آقای لاریجانی هیچ بحثی در جبهه اصلاحات نداشته‌ایم

آذر منصوری در پاسخ به سؤالی در خصوص عدم‌ حمایت جبهه‌ اصلاحات از کاندیداتوری علی لاریجانی گفت: ما در انتخابات ۹۲ و ۹۶ با شرایط حداقلی، تلاش‌ کردیم مشارکت حداکثری تحقق پیدا کند. ولی تجربه‌ این دو دوره‌ ما را به این نتیجه رسانده که زیر بار کاندیدای نیابتی نرویم.

بنابراین جبهه‌ اصلاحات کاندیداهای خودش را معرفی کرده و نفیا یا اثباتا در مورد کاندیداهای دیگر اظهار نظر نداشته است.

در ارتباط با آقای لاریجانی هیچ بحثی در جبهه اصلاحات نداشته‌ایم. تنها شرط حضور ما در انتخابات این است که بتوانیم نامزد خودمان را داشته‌ باشیم.

جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات گفت: در این دوره‌ کاندیدای نیابتی نخواهیم داشت.

 آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات گفت: یک فرصت در اختیار شورای‌ نگهبان است‌ که اجازه دهد حداقل یکی از زنان در رقابت حضور داشته باشد.

جبهه اصلاحات عزمش را جزم کرده‌ که در این انتخابات مشارکت داشته‌ باشد.

سخنگوی جبهه اصلاحات: مسئول عدم‌ مشارکت و قهر مردم‌ با انتخابات، اصلاح‌طلبان نیستند/ اینکه دیگران اصلاح‌طلبان را با صخره ستبر مواجه کرده‌اند، دست‌ ما نیست

به گزارش خبرنگار جماران؛ جواد امام، سخنگوی جبهه اصلاحات در نشست خبری گفت: مسئول عدم‌ مشارکت و قهر مردم‌ با انتخابات، اصلاح‌طلبان نیستند که بخواهند این بحث را پاسخ بدهند.

به روزرسانی و نوسازی گفتمان اصلاح‌طلبان لازم‌ است ولی اینکه دیگران اصلاح‌طلبان را با صخره ستبر مواجه کرده‌اند، دست‌ ما نیست.

ما اول باید ارتباط مردم‌ با حکومت را بازسازی کنیم و اگر این بازسازی صورت‌ نگیرد، کاری از جریان‌های سیاسی بر نمی‌آید.

جریان اصلاحات از کلیه مناصب حکومت‌ کنار گذاشته شده‌اند. امروز به خاطر شرایط بحرانی کشور وارد صحنه شده‌ایم.

 رییس جبهه اصلاحات: ما به‌ هر قیمتی در انتخابات شرکت نمی‌کنیم

به گزارش خبرنگار جماران؛ آذر منصوری، رئیس جبهه‌ اصلاحات در نشست خبری گفت: ما به‌ هر قیمتی در انتخابات شرکت نمی‌کنیم؛ در صورتی شرکت‌ می‌کنیم که‌ کاندیدای برآمده از رأی اصلاح‌طلبان امکان حضور داشته باشد.

مردم‌ حق دارند از صندوق رأی ناامید شوند. ما دنبال ایجاد امید کاذب نیستیم و نمی‌خواهیم به‌ مردم‌ دروغ بگوییم. قرار نیست به هر قیمتی در قدرت‌ حضور داشته باشیم.

بنای ما این نبود که مشارکت ۴۰ درصدی را بگوییم حماسه‌ خلق شد؛ مشارکت‌ ۴۰ درصدی در کشورهای دیگر را به سخره می‌گرفتیم.

اگر تمایل به مشارکت حداکثری وجود دارد، باید لوازم آن هم فراهم شود.

جهانگیری، آخوندی و پزشکیان رسما کاندیدای جبهه اصلاحات در انتخابات 1403 شدند

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات: آقای دکتر جهانگیری، آقای دکتر آخوندی و آقای دکتر پزشکیان رسما به عنوان کاندیدای جبهه اصلاحات معرفی شدند.

تکمیل می شود…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *